Pályamunka


A sülvefőve oldal versenyt hirdetett a nyár legkönnyebb ételei kategóriában. Próba cseresznye alapon én is beneveztem valami igazán frissítő nyári desszerttel a tőlem megszokott egyszerűség jegyében. Az ötlet  kedvenc nyári italomból a bodzaszörpből jött. Ebből kiindulva készítettem el az alábbi fagyit, amely a legmelegebb nyári napokon is lehűti a kedélyeket :)

Bodzás-citromos fagyi

Hozzávalók:
2 db citrom
2 db lime
2 dl házi bodzaszörp
6 dl víz
cukor ízlés szerint
1 csokor menta
1/2 l natúr joghurt

Egy edénybe öntjük a bodzaszörpöt és a vizet. Belereszeljük a citrusok héját és belecsavarjuk a levüket is. Megkóstoljuk és ha szükséges adunk hozzá cukrot. Én nagyon keveset tettem hozzá, mert jó édes volt a szörp. Beletesszük a mentát és összemelegítjük. Hagyjuk kihűlni, addig a menta jól kiengedi az ízét. Kivesszük a mentaleveleket és hozzákeverjük a joghurtot, majd fagyigépbe öntjük és megfagyasztjuk. Nekem sajnos nincs ilyenem, ezért egy tálban a fagyasztóba tettem és fél óránként villával összetörtem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések