Az én kis kincsesbányám



Amióta rendszeresen főzök, elképzelhetetlennek tartom, hogy a szombat kora reggel ne a piacon kezdődjön. Ha esetleg mégsem jutok ki, rendesen lelkiismeret furdalást érzek. 
Kezdetben a Lehel piac volt az én kis kincsesbányám, de amikor Budára költöztünk át, kellett találni egy közeli piacot. A Fehérvári úti vásárcsarnoktól nem estem hanyatt, de szerencsére gyorsan megtaláltam az igazit... Ez nem más mint a helyiek által csak MDF piacként emlegetett hely a Bikás domb és régi Olimpia mozi árnyékában. A piac területe hétköznaponként parkolóként funkcionál, azonban szombat reggel ellepik a közeli településekről érkező vidéki árusok és őstermelők. Van minden, ami szem szájnak ingere: friss zöldség és gyümölcs, mangalica termékek, házi sajtok, konyhafelszerelés, pékáru, fűszernövények egyszóval minden. 
Ezt a piacot azért is szeretem, mert néhány árussal jó kapcsolat alakult ki és a törzsvásárlójuk lettem. Az egyik nagy kedvencem, a fűszerárus lány, akinél mindenféle cserepes fűszernövény megtalálható, és ha valami mégsincs, azt a következő hétre biztosan beszerzi nekem.
De legalább ilyen jó barátság alakult ki azzal sráccal, akinél minden évszakban a legszebb idényzöldségeket és gyümölcsöket szerzem be.
A tegnapi bevásárlásból hazaérve letettem a kosaram és olyan látvány fogadott, amit nem tudtam nem lefényképezni. Ha még nem jártatok itt, mindenképpen látogassatok el ide az év bármely szakában és garantálom nem fogtok csalódni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések