Egy 7 éves kívánsága


Felkérést kaptam, így egy 7 éves nagyfiúnak készíthettem el a szülinapi tortáját. Kikötés igazából csak annyi volt, hogy kókuszos legyen, mert ez nagy kedvence az ünnepeltnek, a többit rám bízták. Mivel fiúnak készült, nem szerettem volna teljesen hófehér tortával megajándékozni, ezért lett a piskótája a már jól bevált kakaós. Finom, lágy puha piskóta, ami nagyon jól illett a fehércsokis tejszínes kókuszkrémhez. A krémet rém egyszerű elkészíteni, hiszen a három összetevőn (fehércsokoládé, kókuszreszelék,tejszín) kívül semmi más nincs benne, az íze pedig fantasztikusan brutál kókuszos. A díszítéshez a levágott/megmaradt piskótadarabokat összegyúrtam egy kis krémmel, golyókká gyúrtam és fehércsokiba mártottam. Dekoráció gyanánt került még rá egy kis hófehér habcsók és darabokra vágott bounty csoki. És hogy mit szólt hozzá az ünnepelt? Idézem: „De jó, most már bármikor ehet kókuszos tortát, csak Jucnak kell szólni.:)” Állok elébe!! :)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések