Közkívánatra


Ahogy mondani szokás, életemben összesen kétszer jártam a KFC-ben: először és utoljára. Bocsi mindenkitől, aki imádja, de nekem tényleg nagyon nem jött be... Amit viszont sajnálok, hogy a mindenki által annyira imádott és oly sokat emlegetett coleslaw káposztasaláta akkor kimaradt. 
Nemrégiben egy házibuliba voltunk hivatalosak és a házigazda kérése az volt, hogy olyan salátát szeretne kérni tőlem, amilyen a KFC-ben van. Na szép, mert én azt sem tudtam mit kell leutánoznom, úgyhogy maradt a netről leszedett rengeteg információ és a saját ízvilágom, amit a salátába csempésztem. Végül annyira jól sikerült, hogy azóta mindenki a receptjéért könyörög, így hát íme, csak most, csak nektek :) 

Az én Coleslaw salátám

Hozzávalók:
1 közepes fej káposzta
2 nagy fej lilahagyma
3 nagy sárgarépa
az öntethez:
6 evőkanál jó minőségű majonéz (én házit készítettem)
6 evőkanál görög joghurt
1,5 evőkanál almaecet
3 evőkanál porcukor
1 nagy evőkanál szárított tárkony
1 kiskanálnyi reszelt hagyma
só, bors ízlés szerint

A káposztát és a hagymát vékony szeletekre vágjuk, a sárgarépát nagylyukú reszelőn lereszeljük. Kicsit megsózzuk, majd félretesszük. Közben elkészítjük az öntetet. A hozzávalókat összekeverjük és félretesszük. A káposztát enyhén kicsavarjuk és összekeverjük az öntettel. Hűtőbe tesszük, hogy összeérjenek az ízek, majd tálaljuk.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések