Húsmentesen


Az utóbbi időben szerencsére nagyon sokszor van lehetőségem otthonról dolgozni. Ilyenkor persze nincs időm és nagyon kedvem sem, hogy elmenjek otthonról ebédelni. Az egyik ilyen napomon már korán reggel kiszaladtam az Aldiba, hogy pékárut vegyek a vacsihoz, de végül ebből lett az ebéd is. Nagy meleg volt, és hogy ne kelljen sokat ácsorogni a tűzhely mellett, valami gyors ebédet találtam ki. Serpenyőben grilleztem egy kis zöldséget és halloumi sajtot, majd ezt az egészet bagettbe pakoltam egy kis friss salátával és csodás ebéd lett belőle. Az pedig ugye ér, hogy ebben a melegben egy rozé fröccs is lecsúszott mellé?! :)


Grillszendvics hús nélkül 

Hozzávalók (3 db-hoz):
1 csomag halloumi sajt
3 mini bagett (én olívásat használtam)
1 padlizsán hosszában vékonyan felszeletelve
2 paradicsom felszeletelve
3 evőkanál pesztó
bébi spenót levelek
kakukkfű
olívaolaj


Egy nagy grillserpenyőt izzítsunk fel és amíg melegszik, kenjük meg a padlizsánszeleteket olajjal és sózzuk. Ha elég meleg a serpenyő tegyük bele a padlizsánt és süssük meg mind a két oldalát. Ezután jön a paradicsom és a sajt. Tegyünk egy kevés olajat a serpenyőbe (mert a padlizsán az összeset bekebelezi:) tegyük bele a paradicsomszeleteket és a sajtot. A tetejüket szórjuk meg kakukkfűvel, a paradicsomokat sóval is és süssük meg mind a két oldalukat. A bagetteket vágjuk ketté tegyük ezeket is pár percre a grillserpenyőbe és most már következhet az összeállítás.
A bagettek mindkét oldalát kenjük meg pesztóval, alulra tegyünk 2-3 szelet padlizsánt, erre jön a sajt, majd paradicsom és a spenótlevelek majd a bagett teteje.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések