Black and white


Ha hamisított adidas cipőt adiosnak hívják, akkor vajon hogyan hívhatják a házi készítésű Raffaello édességet??
Ez itt a kérdés, amire frappáns válasz most bevallom nem jut az eszembe.
Szóval egy talált recept alapján megpróbáltam reprodukálni azt a finomságot, amely kapcsán még nem találkoztam olyan emberrel, aki azt mondaná: Én nem szeretem.
Persze nem bírtam a kreativitásommal és a mennyei kókuszos finomságokat máris továbbgondoltam. Étcsoki bevonatot kapott és kakakóbab törekben forgattam meg, így nem lett annyira édes.
Higgyétek el minden fáradtságot megért!


Raffaello golyók

Hozzávalók:
35 dkg fehér csokoládé
0,4 dl sűrített tej
0,3 dl tejszín
10 dkg pirított mandula
3 dkg ostya
15 dkg kókuszreszelék
5 dkg étcsokoládé
kakaóbabtörek

25 dkg fehér csokoládét a tejszínnel és a sűrített tejjel megolvasztjuk és hozzáadjuk az apróra vágott pirított mandulát. Jól összekeverjük, és a hűtőbe tesszük megdermedni. A dermedt masszából vizes kézzel golyókat formázunk és megforgatjuk az apróra tört ostyában. Újra a hűtőbe tesszük egy fél órára. A maradék fehér csokoládét felolvasztjuk és beleforgatjuk a golyók felét. Sütőpapírra tesszük, hogy egy kicsit dermedjen, majd meghempergetjük a kókuszreszelékben. Ezután az étcsokoládét is felolvasztjuk és a maradék golyókat beleforgatjuk. Ezt is dermedni hagyjuk, majd beleforgatjuk a kakaóbabtörekbe.

Megjegyzések

  1. Kedves Lélekkonyha!
    Nagyon tetszik a fenti recepted, viszont a kakaóbab töreknél elakadtam. Tudnál segíteni abban, hogy merre lehet ezt mondjuk Budapesten beszerezni?
    Köszi,
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Én a chefparade főzőiskolában a Sas utcában vettem. Remélem tudtam segíteni.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lélekkonyha, szerintem ez az édesség a Raffinello :-) Karácsonykor én is kipróbálom, köszönöm a receptet!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések